Searching...
sábado, 21 de abril de 2007

32 escritores asturianos pónen-yos historia a quince dibuxos de Carlos Álvarez Cabrero


Un mundu que nun ye otru que' cotidianu, una visión que ye la del pintor Carlos Á1varez Cabrero expresada al traviés de dellos dibuxos y unos cuantos mensaxes en forma de microrelatos son los ingredientes colos que se cocinó «Mensajes de un mundo dibujado» (Septem Ediciones), un volume que ta acabante salir a la cai y que va presentase'lllunes 23 d'abril, a les ocho de la tarde, na FNAC de Parque Principáu, nun actu que va cuntar cola presencia de bona parte de los escritores que participen nelllibru.
Too empecipió con una idea del escritor Antonio Valle, que nos entamos d'esti añu púnxose en contactu con una serie d'escritores del país pa explica-yos el proyectu y solicitar la so collahoración. Pasín a pasu, foi faciéndose con delles finnes que componen un panorama ahondo representativu de lo que ye la lliteratura na Asturies d'anguaño.
«Nesti analÍu proyectu», insístese dende la editorial, tán implicaos una trentena d'escritores de toa condición, llibres de xéneru a la hora d' escribir textos y namás con dicionaos pol espaciu». En efectu, lo único que se-yos pidió a los autores foi que los sos textos tuvieren una cierta brevedá. Polo demás, el llector va poder alcontrar dende relatos nel sen más tradicional del términu hasta exploraciones psicolóxiques o poemes, escritos n'asturianu o en castellanu, según el idioma preferiu de cada autor pa poner les sos invenciones sobre'l papel
La nómina, como ta dicho, ye abondovariada, y nella -al marxe del propiu coordinador, Antonio Valle, que tamién participa como autor- figuren los nomes de Chus Femández, Blanca Álvarez, Manuel García Rubio, José Luis Piquero, Ignacio del Valle, Manolo D. Abad, Pelayo Fueyo, Ana Vega, Mariano Arias, Jorge Ordaz, Javier Cuervo, Miguel Barrero, Eva Vaz, Xuan Santori, José HaveI. Saúl Fernández, Xuan Bello, Rubén D. Rodriguez, Belén Díaz Faes, Pablo Álvarez, Fernando Menéndez, Pedro de Silva, David Suárez, Jaime Priede, Xandru Femández, Javier Lasheras, Ana Vanessa Gutiérrez, Miguel Rojo, David González, Víctor Guillot y Luis Arias Argüelles-Meres.

Presentaciones




El llibru, que se presentó oficialmente a los medios el pasáu vienres, va tener una intensa vida a lo llargo de les próximes selmanes. «Mensajes de un mundo dibujado» va presentase, con llectura de poemes incluida, en La Calleja de la Ciega (30 d'abril), el Salón del Llibru Iberoamericanu (6 de mayu), IibrOviedo (11 de mayu), el Club Prensa Asturiana de La Nueva España n'Uviéu (16 de mayu) y la Casa d'Asturies de Madrid (31 de mayu), un actu que va cuntar con una presentación al cargu de Rafael Reig, qu'anque nun participa nel llibru va dar asi- na'l so sofitu al proyectu ya los autores involucrnos. Toa pa home- naxear a un artista, Carlos Álvarez Cabrero, qu'empecipió nel mundu del cómic y foi creando un mundu propiu que pasu ente pasu foi creando reflexáu nuna obra que se presenta «fepleta de suxerencies pa la lliteratura»

Les noticies, 22 d'abril 2007
 
Back to top!